Aromatyzacja pomieszczeń kojarzy nam się z kadzidełkami zapachowymi, który czasem stosujemy w naszych mieszkaniach i domach prywatnych, a niekiedy może również w biurach firmowych. Jednak zupełnie innym i zdecydowanie bardziej profesjonalnym zastosowaniem jest aromatyzacja pomieszczeń wykonywana w ramach tak zwanego aroma marketingu, czyli marketingu aromatycznego. To cała dziedzina współczesnego marketingu, która wykorzystuje nasz zmysł powonienia do tej pory traktowany po macoszemu przez twórców wszelkiego rodzaju reklam i kampanii reklamowych. Oczywiście kojarzymy zapachowe zdrapki umieszczane w gazetach, ale zupełnie inaczej wygląda sytuacja, gdy odpowiednio dobrany zapach jest w miejscu, które sami odwiedzamy po to, aby przykład kupić jakieś produkty.

Fabryka Wspomnień Idealny fotograf na ślub
Fabryka Wspomnień to znakomicie przygotowany fotograf ślubny. Płońsk to jedno z miast, w których firma prężnie działa, zachwycając jakością i dużą oryginalnością. To profesjonalne wykonywanie reportaży ś...